mandag 3. desember 2012

Utplassering hos NOREMA! - Dag1










I dag startet min første 2ukers utplassering hos NOREMA. Dagen startet med at jeg skulle se på planen for hva jeg skal gjøre mens jeg er utplassert hos dem. Siden jeg var utplassert her i fjor, er det noe jeg gjort om igjen - jeg tegnet en kjøkkenutstilling- og skulle finne innredningen i prislisten deres, og skulle finne igjen det jeg tegnet i prislisten, befaring.





 Her er noen kataloger jeg fikk tatt med hjem.

Her er prislisten til NOREMA, først var den vanskelig å forstå, men etter å ha fått instruksjon på hvordan man ser prisene.










Her er utstillingen jeg valgte å tegne.












Her er PLAN av utstilling jeg valgte, jeg fikk ikke tatt med øya/barløsningen fordi jeg ikke tenkte på det.










Å tegne utstillingen var enkelt, men å finne benkene var vanskelig. Men etter å ha lært hvordan jeg skulle finne målene på prislista gikk det mye bedre.
Jeg fikk også vært med på befaring av hybelleiligheter, dessverre fikk jeg ikke tatt med noen bilder, fordi det var interessant å være der, det er mye som skal endres der. De som arbeidet med leiligheten hadde ikke fått de riktige tegningene, så de brukte forskjellige tegninger og rommene hadde blitt feilmålt. - Viktig at befaring er prioritert... ellers kunne noe galt skje.

Jeg var veldig fornøyd med 1dagen på utplasseringen og jeg hadde det veldig gøy, men hvis det er noe jeg ikke var fornøyd med så er det holdningen min... jeg følte at jeg var negativ, jeg var sliten og følgte ikke med så mye.
Holdningen min skal endres ! PRONTO ! ! !

- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar