onsdag 12. desember 2012

Utplassering hos NOREMA! - Dag8

I dag startet jeg dagen litt senere enn vanlig, 09.30. Dagen startet med produktopplæring med WHIRLPOOL. Det som ble nevnt har jeg sånn halvveis visst, det jeg tenkte mest på var hvor mye hvitevarer endret seg i løpet av noen få år.
Men det vi egentlig gjennomgikk var hvitevarer sånn generelt; hva som var lurest å velge, hva som skulle anbefales for kunden og hvem av dem som er best.

Etter produktopplæring med WHIRLPOOL, fortsatte jeg med gårsdagens kjøkken oppgave.




Her er PLAN av kjøkken oppgaven jeg fikk fra kontaktpersonen på NOREMA.













Her er den 1.SNITT/PERSPEKTIV av kjøkken oppgaven - mot fronter.












Her er den 2.SNITT/PERSPEKTIV av kjøkken oppgaven - mot fronter.



Her er PERSPEKTIV av kjøkken oppgaven - spiseområdet.











Jeg har tidligere lagt ut bildene av denne oppgaven, men jeg tok med den nå også fordi denne er mye bedre.

Jeg fikk en ny oppgave etter å ha blitt ferdig med gårsdagens oppgave. Den greide jeg faktisk å bli ferdig med, men datamaskinen jeg brukte krasjet og alt ble borte... men jeg skal tegne den om  igjen.

- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar