torsdag 6. desember 2012

Utplassering hos NOREMA! - Dag3

I dag startet jeg dagen som vanlig, klokken 09.00. Dagen startet med at jeg fikk info om hvordan dagen skulle være. I dag ble det montering !

Montering i seg selv høres kanskje kjedelig ut, men det er lærerikt - i hvert fall for meg. Jeg trodde for exempel at benkene skulle limes eller bli skrudd i gulvet, men slik gjøres det ikke. Det settes enkelt bare bein under benkene, og fester soklene med en slags klikke-greie på beina. Det var ikke så mye å montere, det var bare benk på 2meter+overskap på 2meter. Men fortsatt tok det rundt 5-6timer, på grunn av ujevne tak og vegg.

Jeg skulle gjerne tatt bilder av monteringa, men jeg har ikke noen slags kamera og mobilen min har blitt ødelagt, og kan dermed ikke få tatt noen bilder under utplasseringa.

- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar