torsdag 6. desember 2012

Utplassering hos NOREMA - Dag2

I dag startet jeg dagen med at jeg fikk beskjed om at jeg skulle bruke en datamaskin og tegneprogrammet deres. Noe som gjorde meg glad... veldig glad for å si det sånn. Mens jeg jobbet med tegneprogrammet til NOREMA, fikk jeg en idé om å tegne kjøkkenet fra OLAVSGAARD oppgaven. Det var helt greit for Gry(kontaktpersonen).


Tegneprogrammet de bruker kalles CET, ikke WINNER som andre ellers bruker. Siden jeg brukte dette tegneprogrammet litt sist gang jeg var her på utplassering, så det gikk knakende bra - men noe nytt å lære også.


Her er PLAN av OLAVSGAARD på CET.
Her er snitt/perspektiv fra CET av OLAVSGAARD. Her har jeg med oppvaskmaskin, oppvaskkum og masse skuffer og overskap.










 Her har vi perspektiv fra CET. Her er frittstående kjøl/frys, karusell benk og overskap.
Her er perspektiv fra CET. Her har vi øya med hette, platetopp og barstoler.














Denne dagen gikk utrolig fort og var utrolig gøy - neste dag blir bedre, da blir det montering av kjøkken !


- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar