mandag 10. desember 2012

Utplassering hos NOREMA! - Dag6

Siden jeg fikk tak i et kamera for å dokumentere utplasseringen, dro jeg først til skolen for å hente et SD-kort. Så i dag tok jeg bilder av det jeg har arbeidet med forrige uke.
















Etter å ha tatt bilder fikk NOREMA besøk av en ansatt fra MIELE - som gikk gjennom produktopplæring, og det var veldig lærerikt. Det er mye om MIELE som jeg ikke visste før i dag.


Jeg tok noen bilder av en MIELE-produkt




Her har vi en av de mest solgte ovn fra MIELE, den er mekanisk og elektrisk.












 Det som trengs for at ovnen virker, er bare å vri på den greia til venstre og trykke på pilene og ok.









Her har jeg for exempel valgt ''kaker'', og trakk på ''OK''.










Etter å ha trykket på ''OK'' kommer alternativene ''fin'', ''tildekket'' og ''med strøssel'' etter å ha valgt det kommer det på displayet hvor lang tid det tar før ''eplekaken'' er ferdig.










Rett etter at MIELE var ferdige, kom ansatte fra CORINOR - som også gikk gjennom produktopplæring. De snakket om coriander og benkeplater som de produserer.


Her har vi coriander.
Her har vi benkeplater.













Det er nesten det eneste som jeg har vært opptatt med. Det har vært veldig mye lærerikt med produktopplæring i dag. Jeg fikk levert kjøkken bidraget mitt, men det blir ikke presentert før torsdag.

- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar