mandag 28. januar 2013

Møbeldesign - siste oppdadatering !

I dag er det presentasjon av lampen min, og alt er levert !

Det har vært 3 harde uker med design av møbler/innredninger. Men jeg kom i mål. Jeg selv er overhodet ikke fornøyd med hvordan lampen ble tilslutt...
Geometrisk sett kan det være vanskelig å få formet lampen min som en jordklode, men jeg greide det ''halvveis'' etter min mening.
Siden dette er første gang jeg driver med dette og at jeg til og med har fått høre at lampen er grei, håper jeg at det stemmer. Fordi jeg vet hvordan den skal se ut, det gjør ikke dem.

Her er noen bilder av innleveringen


Her er OPPRISS av lampen min ! Det skulle også taes med PLAN. Men som dere kan se, så blir det vanskelig å ''tegne'' ovenfra lampen.

Her er arbeidstegningene mine.
De to skissene som ligger til høyre er ikke skissert av men, men av en hyggelig lærer med navnet INGE IVERSEN.
Jeg tok med disse to tegningene fordi de var med i prosessen på hvordan jeg skulle tegne inni lampen + hele oppsettet.

Her er bare en enkel produktvisning av lampen min.













JA!  Nå er jeg klar for presentasjon !


- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar