torsdag 6. juni 2013

Interiør eksamen er bestått !

Hele denne uken har jeg jobbet utrolig hardt for å forbedre meg til eksamen. Til eksamen har har vi noe kult som kalles ''mappe-oppgave'' der vi velger et av oppgavene vi tidligere har jobbet med i år, som vi mente selv kunne forbedres.

Jeg valgte en oppgave jeg fikk 4- på - URA.
Det var ikke så spesielt enkelt å jobbe med eksamen, spesielt når jeg ikke var i god form, men jeg klarte meg!
Sensoren var ganske streng, og siden tok med designer møbler spurte sensoren meg og designerne. Da ramset jeg opp alt jeg kunne.
Etter noen minutter med venting og vurdering så fikk jeg vite karakteren...
Karakteren ble en 5er og jeg var sjukt stolt. Sensoren ga meg 5er fordi jeg hadde en viss kunnskap innen stilen til huset jeg valgte, visste om riktige innredninger som skulle til og at jeg svarte godt på alle spørsmål jeg fikk.

Her er bilder av innleveringene mine:




Her er plantegningen min med materialene som var brukt til oppgaven.








Her er alle innleveringene, de er hengt opp på utstillingsrommet / glasshuset.










Nå har jeg fått et nytt favoritt tall: ''5''!

-HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar