mandag 3. juni 2013

Ferdig med Garanti-oppgave

På torsdag forrige uke ble jeg ferdig med siste oppgaven for i år, og hadde dermed presentasjon for lærerne. Det så ut til at de var fornøyde, håper på det beste!

På fredag dro klassa til Lillehammer, der Garanti Eiendomsmegling holder sitt lokale. Her holdt klassa presentasjon og presenterte sitt bidrag. For min del gikk det både bra og dårlig, men som vanlig håper jeg på det beste!

Her er mine bidrag:



Her har vi plantegningen min, på plantegningen har jeg innredet/ominnredet 3 områder, opprinnelig var det bare 2. Problemet med denne plantegningen var at ytterveggene var utrolig skjeve, dermed gjorde det innredningen vanskeligere. Men dette greide jeg, gjorde jeg ikke (?)


Her har vi det første snittet mitt, i lokale på Garanti så er det en hvit vegg der skjermene er, men siden jeg ikke var på befaring der var umulig for for meg å vite.

Her er kontorplassene til to kontoransatte, det blir en liten skillevegg mellom bordene. Vindu er det over det ene arbeidsbordet.











Gleder meg sååå syyyyykt til eksamen ! ! !

- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar