onsdag 6. februar 2013

Ny dag, ny 3D eeh....ting...

I dag fikk vi en ny introduksjon av 3D i AutoCAD! Men i dag skulle vi lage et bord eller en pult(?). Ikke alt gikk som det skulle... vi så på en ''TUTORIAL'' på hvordan vi skulle lage bordet eller pulten, men det var fortsatt vanskelig fordi, ''TUTORIALEN'' er for en tidligere versjon av AutoCAD.
Så det ble litt vanskelig, men uansett her har jeg bilde av det jeg fikk gjort så langt:


Som sett fra venstre har vi ''bordet'' i 2D og til høyre har vi den i 3D. Jeg klarte ikke å komme lengre enn dette, fordi versjonen jeg bruker er nyere... TRAGISK NOK !


- HindelK




1 kommentar:

  1. Beklager Hindel! 10-15 minutter var lite, men vi fikk en liten start i hvertfall. Jeg har nå jobbet grundigere med denne leksjonen og lover å vise vei i vellingen på mandag, både på mac og pc. Det er diverse forskjeller jeg måtte sjekke ut. Snu UCS var en bitteliten utfordring og dine ekstra linjer på bordbenet likeså!
    Se skjermbilder på bloggen vår for å holde motet oppe!

    SvarSlett