onsdag 5. september 2012

Ny Perspektiv tegning av STOL







 I dag jobber vi med både perspektiv tegning og AutoCAD(AC). Men vi startet dagen med perspektiv.

I dag tegnet vi perspektiv tegning av en stol designet av en møbeldesigner som er/var lokal kjent fra Stange ...






Ja ! Til venstre har jeg et bilde av stolen jeg tegnet. Tegningen gikk ikke som forventet, den ble bare dårlig...


















Her har vi stolen tegnet i perspektiv, jeg er kanskje ikke den beste perspektiv tegneren, men det er noe i hvertfall.
Stolen er ikke helt perspektiv, meningen var at det ikke skulle være så mange forsvinningspunkter på denne, men tydeligvis er det sånn da.
+ Jeg tegnet denne stolen uten hjelp av en kube.











Her har vi samme stol fra en annen vinkel ! Tegningen av denne vinkelen synes jeg var mye bedre !
















Ja ! Til venstre har vi en bedre perspektiv tegning. Jeg har fortsatt noen små problemer med perspektivet. Det blir fortsatt noen forsvinningspunkt, men linjene er mer riktigere enn den forrige tegningen.
+ Dette perspektivet er tegnet med hjelp av en kube.
















- HindelK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar