torsdag 29. mars 2012

REdesign !

Denne gangen har vi fått i oppgave å redesigne et møbel, eller gjøre om et gjenstand til et møbel eller noe som kan brukes som møbel eller noe lignende... (sånn PS ! så har en av tekstene blitt merkelig svarte, så det kan være vanskelig å lese det)

Jeg slet med å finne noen møbler jeg kunne redisigne... men etter at jeg så dette bildet på en blogg, ble jeg inspirert av å lage noe lignende !

















Vel, jeg tenkte ikke å lage noe slag av lampe, men en blyant holder ! For å lage denne blyantholderen, trengte jeg en liten malingspann, men det var ikke enkelt å finne det... både hjemme og på skolen fant jeg det ikke. Så da ble det blikkboks... noe som jeg enkelt fikk tak i.



FØR
FØR

Det jeg trengte nå var bare tegneserie(r), og hvilken tegneserie? ROCKY !Og slik ble den seendes ut etter å ha fått tegneserien limt på. 
ETTER
ETTER
ETTER


Sånn ble min REdsign seendes ut, ser enkelt ut og oppgaven min var ENKEL !

- HindelK



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar